NASTAVENÍ ČASU A CÍLE SPÁNKU A MĚŘENÍ SPÁNKU U GARMIN

1) NASTAVENÍ ČASU SPÁNKU
A) Nastavení spánku na mobilním Connect
1) Otevřete si aplikaci Garmin Connect Mobile

- Android - Klepněte na ikonku hodinek (Foto 1). Nebo na ikonu nabídky (3 horizontální čáry v levém horním rohu) a na Nastavení
- iOS - Dotkněte se ikony "Více" (vpravo dole)
2) Klepněte na nastavení uživatele (Foto 2)
3) Klepněte u Spánku na Počáteční čas nebo Čas probuzení (Foto 3)
4) Zadejte čas a stiskněte OK (Můžete si vybrat mezi analogovým nebo digitálním ciferníkem - Foto 4)



B) Nastavení spánku na webovém Garmin Connect
1) Otevřete si aplikaci Garmin Connect
2) Klepněte na tlačítko   v pravém horním rohu Garmin Connect
3) Klikněte na položku Nastavení zařízení
4) Klepněte na položku Nastavení uživatele
5) Upravte si údaje u Běžné doby spánku
6) Klikněte na tlačítko Uložit nastavení (dolní část stránky)


2) NASTAVENÍ CÍLE SPÁNKU
Lidé si nastaví dobu kdy jdou večer spát a kdy ráno vstávají, např. 22:00 - 5:00 hodin a chtěli by si tak nastavit cíl spánku na 7 hodin. 
Bohužel ale ten Cíl 8 hodin nejde nijak změnit. Vlastně tím asi Garmin nemyslí Váš cíl, ale spíše návrh, že průměrný člověk by měl mít v průměru minimálně 8 hodin spánku


3) MĚŘENÍ SPÁNKU
Starší přístroje (Connect IQ 1zaznamenávají údaje po jedné minutě, ty novější (Connect IQ 2) pak po jedné sekundě.

Zařízení Garmin měří spánek pomocí senzorů akcelerometru, který měří zrychlení, tj. velikosti pohybů. Tato metoda se nazývá aktigrafie a základem je, že když se trochu pohybujete, jste v hlubokém spánku a naopak, když se pohybujete poměrně hodně, jste v lehkém spánku.

Berte ale v potaz, že se jedná jen o základní informace o úrovni spánku, které má několik nedostatků, protože ne všechny pohyby, které vytváříte ve spánku, souvisí přímo s úrovní spánku. Například, když spíte s někým jiným, který bude s sebou házet nebo se otáčet, může se jejich pohyb projevit i vám, i když jste v hlubokém spánku. Také jsem zkoušel mít druhé hodinky na druhé ruce a doba hlubokého a lehkého spánku se lišila od údajů z hodinek na druhé ruce.

Další metoda měření spánku se nazývá polysomnografie (PSG), ale potřebujete mnohem více vybavení (hlavně EEG).

Dostatečný spánek pomáhá vytvářet dlouhodobé vzpomínky, snižuje riziko různých onemocnění, udržuje úroveň stresu pod kontrolou a poskytuje řadu dalších výhod.

Spánek zlepšuje cvičení, nižší teplota a klid (případně relaxační hudba)

PŘEČTĚTE SI TAKÉ:
Jaké vybrat hodinky Garmin
MŮJ DENnové verze úvodní stránky mobilní aplikace Connect s jednodušším zobrazením vašeho dne

Aplikace, Datové pole, vzhledy hodinek, Doplňky na Connect IQ
1) Vzhledy obrazovek
2) Aplikace
3) Datové pole
4) Doplňky 

Návody, tipy, triky:
- Tipy, rady, zkušenosti - FENIX 3/5
Garmin tipy a triky (NOVÉ)
Nastavení času a cíle spánku (NOVÉ)
Jak a kde zobrazit Aplikace, Datové pole, ciferníky,...v hodinkách
Aktivity a porovnání aktivit mezi sebou
Plánování a import tras v Garmin Connect
Jak zobrazit na hodinkách jméno volajícího
- Jak upravit a kde zobrazit Aplikace, Datové pole, Vzhledy hodinek a Doplňky
Garmin Face-It, aplikace na vytvoření vlastního ciferníku
Jak upravit Aplikace, Datové pole, Vzhledy hodinek a pomůcky